.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور مردم در انتخابات ، كشور را از تهاجم‌ حفظ مي‌كند

رئيس ستاد محسن رضايي در رامسر گفت: حضور حداكثري مردم در انتخابات، كشور را از تهاجم‌هاي سياسي، فرهنگي و اقتصادي حفظ مي‌كند.

به گزارش شمال نیوز ، محمدرضا پروانه در گفتگو با خبرگزاری فارس ، با بيان اينكه مردم يكي از پايه‌هاي مهم نظام هستند، افزود: هر چه حضور مردم در انتخابات بيشتر باشد، مشكلات انقلاب كمتر و اقتدار نظام اسلامي در جهان نيز بيشتر مي‌شود.

وي حضور مردم در انتخابات را در راستاي پاسداشت خون و راه شهدا و دفاع از آرمان‌هاي امام راحل و انقلاب اسلامي دانست.

پروانه اظهار داشت: انتخابات دوره دهم رياست جمهوري برخلاف اينكه به دليل رقابت با ساير دوره‌ها تفاوت بسيار زيادي دارد اما شور و نشاط انتخابات در مردم چندان آشكار نيست.

وي دليل اين امر را كم‌كاري رسانه‌ها و صدا و سيما دانست و تصريح كرد: يكي از راه‌هايي كه اين شور و نشاط در مردم افزايش مي‌يابد و ما شاهد حضور بيشتر مردم خواهيم بود، رسانه‌ها هستند كه بايد در اين زمينه تلاش كنند.

رئيس ستاد محسن رضايي در رامسر همچنين نقش رسانه‌ها را در فراخواندن مردم به حضور در انتخابات، منطقي كردن فضاي انتخاباتي و توجه مردم به سوي معيارهاي بيان شده توسط رهبر معظم انقلاب در انتخاب اصلح را مهم ارزيابي و خاطرنشان كرد: يكي ديگر از دلايل عدم شور و نشاط در مردم مسئله عمل نكردن كانديداها به وعده‌هاي انتخاباتي خود است و مردم در اين زمينه دلسرد شده‌اند.

وي بيان داشت: انتظار ما اين است كه مردم مناظرات و برنامه‌هاي تلويزيوني و سخنراني‌هاي تمامي كانديداها را گوش فرا دهند و درست تحقيق كنند و بدون تحقيق و بدون در نظر گرفتن برنامه‌ها و استفاده از پيروي از هم و براي خوشامد ديگران راي ندهند و با تشخيص و تطبيقي درست در 22 خرداد ماه در پاي صندوق‌هاي راي حاضر شوند.

پروانه با اشاره به سخن محسن رضايي كه مي‌خواهم انقلابي در اقتصاد، تحولي در فرهنگ و اصلاحي در سياست ايجاد كنم، گفت: ما بايد تلاش كنيم تا در تمام‌ زمينه‌هاي اقتصادي، سياسي و فرهنگي در بهترين شكل نمود پيدا كنيم.

وي مشكل اقتصادي را مهم‌ترين مشكل كشور دانست و بيان داشت: جنگ اقتصادي ما برتر از جنگ دفاع مقدس است و بايد در اين عرصه تلاش كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.